Skip to Content

S: BİN-lər nədir?

C: Bankın İdentifikasiya Nömrələri (BIN-lər) ödənişlər üçün əsasdır. Onlar hər kart sahibi üçün verən qurumu müəyyən edir və əməliyyatların müvafiq şəkildə yönləndirilməsinə imkan yaradır. BİN-lər hazırda hesab nömrəsinin ilk altı rəqəmidir.

1960-cı illərdən bəri Mastercard 51-55 BİN aralığı ilə yaxından müəyyən edilib.

S: BİN-ləri kim idarə edir?

C: İxtiyari qlobal standartları hazırlayan müstəqil, qeyri-hökumət beynəlxalq təşkilatı olan Standartlaşdırma üzrə Beynəlxalq Təşkilat (ISO). ISO/IEC 7812 standartı ödənişlər sektoru çərçivəsində BİN kimi tanınan Emitentin İdentifikasiya Nömrəsini (IIN) müəyyən edir.

Amerika Bankirlər Birliyi hazırda ISO-nun adından BİN-in bölüşdürülməsi prosesini idarə edən qeydiyyat qurumudur.

S: Nə üçün BİN-lər haqqında danışırıq?

C: Ödənişlər sektoru əvvəlkindən daha mürəkkəbdir. Əlaqəli dünyada yeni meydana çıxan cihazlar və texnologiyalar ilə sənayenin məhdud BİN təchizatı cari həcminə çatır.

BİN-ləri müəyyən etmək üçün ISO/IEC 7812 direktivini nəşr etmiş Standartlaşdırma üzrə Beynəlxalq Təşkilat (ISO) və nömrələri idarə edən qeydiyyat qurumu olan Amerika Bankirlər Birliyi istifadə edilməyən və bölüşdürülməyən BİN-lərin məhdud təchizatına malikdir. Ona görə də sənayeyə sənayenin inkişafını idarə etmək üçün daha çox BİN lazımdır.

S: BİN-lərin məhdud təchizatını aradan qaldırmaq üçün Mastercard nə edir?

C: Təchizatı genişləndirmək üçün Mastercard əlavə 50 000 altı rəqəmli BİN (222100-272099) işə salır. Bu, ticarətçilərin daha çox əməliyyatı qəbul etməsinə və emitentlərimizə biznesin inkişafını dəstəkləməyə davam etməyə icazə verməklə Mastercard BİN-lərinin mövcud təchizatınızı effektiv şəkildə ikiqat artıracaq.

2 seriyalı BİN-lər cari (2015 düzəlişli) ISO sənaye standartına cavab verir və 5 seriyalı BİN-lərin bu günə qədər işlədiyi kimi eyni qaydada dəqiqliklə işləyəcək.

S: Dəyişikliklər nə vaxt qüvvəyə minir?

C: 2 seriyalı BİN-ləri olan kartlar 2017-ci ilin əvvəlində veriləcək.

2014-cü ilin noyabrında Mastercard 2 seriyalı BİN-ləri təchizatına əlavə etmək üçün lazım olan texniki yeniləmələri elan etdi. Yeni BİN-ləri dəstəkləmək üçün dəyişikliklər 2016-cı ilin oktyabrına qədər emitent, alıcı, ticarətçi və emalediciyə inteqrasiya edilməlidir.

Mastercard 30 iyun 2017-ci ildə 2 seriylı sistemlərin ticarət sahəsində sınağına başlayacaq.

S: 2 seriyalı BİN-lər ticarətçilərə necə təsir edəcək?

C: Ticarətçilər alıcı və ya xidmət təminatçısı ilə sistemlərini qiymətləndirməlidir. Bu rəyə əsasən ticarətçilər 2 seriyalı BİN-lər diapazonu ilə əməliyyatları qəbul edə bilmək üçün yeniləmələr etməli ola bilər.

Ətraflı məlumat üçün 2 seriyalı BİN diapazonu səhifəsinə daxil olun.

S: 2 seriyalı BİN-lər emitentlərə necə təsir edəcək?

C: Emitentlər 2 seriyalı BİN-lər ilə uyğun olması üçün sistemlərini yeniləşdirməli olacaq, lakin bütün sistemlər hər hansı bir əlavə dəyişikliklərin tələb olunub-olunmadığını müəyyən etmək üçün təhlil edilməlidir. Proqram təminatı provayderləri yeniləmələri mümkün edə və daxili tərtib edilmiş həll yolları təkmilləşdirmələr tələb edə bilər.

Ətraflı məlumat üçün 2 seriyalı BİN diapazonu səhifəsinə daxil olun.

S: 2 seriyalı BİN-lər xidmət təminatçıları və vendorlara necə təsir edəcək?

C: Xidmət təminatçıları və vendorlar sistemlərinin 2 seriyalı BİN-lər ilə uyğun olması məqsədilə yeniləşdirmək üçün alıcı partnyorları ilə işləməli olacaq.

Ətraflı məlumat üçün 2 seriyalı BİN diapazonu səhifəsinə daxil olun.

S: 2 seriyalı BİN-lər alıcılara necə təsir edəcək?

C: Alıcılar sistemlərinin 2 seriyalı BİN-lər ilə uyğun olması məqsədilə sistemlərini yeniləşdirməli olacaq.

Ətraflı məlumat üçün 2 seriyalı BİN diapazonu səhifəsinə daxil olun.

S: Digər hansı dəyişikliklər gələcəkdə BİN-lərə təsir edə bilər?

C: Sənaye yeni 8 rəqəmli BİN standartına keçidi nəzərdə tutur və müvafiq reallaşdırma tarixini müzakirə edir. Əgər qəbul olunarsa, o, daha çox ekstensiv sistemlərin planlaşdırılması və yeniləşdirilməsini tələb edə bilər.

Mastercard davamlı sənaye inkişafı üçün ən effektiv standartı qurmaqda bütün təkliflərin nəzərdən keçirildiyini təmin etmək məqsədilə sənaye iştirakçılarının qərarlı qrupu ilə işləyir.

S: 2 seriyalı BİN-lər ilə əlaqədar suallar üçün Mastercard-da kiminlə əlaqə qura bilərəm?

C: Əgər sizin təyin olunmuş Mastercard nümayəndəniz varsa, siz əvvəlcə həmin şəxs ilə əlaqə saxlaya bilərsiniz. Alternativ olaraq, siz BIN_Inquiries@mastercard.com ünvanına e-poçt göndərə bilərsiniz.

S: Mən Satış Nöqtəsi terminalımı necə yoxlaya bilərəm?

C: Ticarətçilər 2 seriyalı BİN əməliyyatlarını qəbul etmək üçün yeniləmələrin lazım olub-olmadığını müəyyən etmək üçün alıcıları və ya xidmət təminatçısı ilə işləməlidir.

2 seriyalı yoxlama və ya istehsal kartları üçün sorğu göndərmək istəyən ticarətçilər 2series_test_cards@mastercard.com ünvanına e-poçt göndərə bilər.

S: Mastercard almaq üçün necə müraciət etməliyəm?

C: Mastercard hansı kart məhsullarının istifadəsinin mümkün olması barədə qərarlar verməkdə kömək etmək üçün onlayn alət yaradıb.

S: Burada cavablandırılmayan suallar hansılardır?

C: Əgər sualınız burada qeyd olunmayıbsa, hesabınızı verən maliyyə qurumu ilə əlaqə saxlamağınızı tövsiyə edirik, çünki yalnız onlar hesabınız üçün spesifik məlumatı saxlayır. Adətən kartın arxasında maliyyə qurumunuz üçün müştəri xidməti nömrəsi olur. Siz hər zaman 1-800-627-8372 nömrəsindən Mastercard Yardım Mərkəzi ilə pulsuz əlaqə saxlaya və ya 1-636-722-7111 nömrəsindən zəng et xidmətini seçə bilərsiniz. Əgər sualınızı yalnız Mastercard-ın cavablandıra biləcəyini hesab edirsinizsə, sualınızı göndərmək üçün bura klikləyin.

S: ATM lokatorundan necə istifadə etməliyəm?

C: ATM lokatorunda şəhər və ya poçt kodunu daxil edin. Siz daha sonra küçənin ünvanı və maliyyə qurumunun adını yazmaqla və 24 saat işləyən kimi sizə lazım olan istənilən əlavə kriteriyanı işarələməklə ATM-lərin siyahısını azalda bilərsiniz. Axtarış düyməsinə klikləyin və təyinat yerinizin yaxınlığında yerləşən ATM-lərin siyahısı sizə təqdim ediləcək. Yeri haqqında ətraflı məlumat üçün spesifik ATM-in üzərinə klikləyin. Təyinat yerinizdən asılı olaraq, avtomobil istiqamətləri və xəritə həmçinin mümkün ola bilər.

S: Spesifik ölkədə nə üçün ATM-ləri tapa bilmirəm?

C: Mastercard ATM yeri haqqında məlumatı maliyyə qurumlarından əldə edir. Əgər ATM-in yeri və spesifik ölkə siyahıda qeyd olunmayıbsa, onda məlumat mövcud deyil. Sizi daha yenilənmiş və dəqiq ATM yerinin məlumatı ilə təmin etmək üçün maliyyə qurumları ilə işləməyə davam edirik.

Siz ATM yerləri, şəxsi hesabınızdan pul çıxarma limitləri və məhdudiyyətlər, yerli valyutanın nağd avansları, valyutanın çevirməsi, valyuta məzənnəsi və ya digər təklif edilən xidmətlər ilə əlaqədar olaraq kartınızı verən maliyyə qurumu ilə əlaqə saxlaya bilərsiniz. Yaxud maliyyə qurumunun Veb-saytına daxil ola bilərsiniz.

S: Parolumu və ya PIN-mi bilmirəm. Bu məlumatı necə əldə edə bilərəm?

C: PIN və ya hesabınız haqqında məlumat üçün kartınızı verən maliyyə qurumu ilə əlaqə saxlamalısınız. Onların əlaqə məlumatını Mastercard-nızın arxasında və faktura bildirişinizdə görəcəksiniz. Yaxud hesabınızı onlayn idarə etmək üçün emitentin Veb-saytına daxil ola bilərsiniz.

S: ATM-dən pul çıxarmaq və ya nağd avans götürmək üçün komissiya haqqı nə qədərdir?

C: Mastercard ATM -in komissiya xərclərini müəyyən etmir. ATM sahibi tərəfindən tutulan istənilən komissiya haqqı əməliyyatın başlanğıcında açıqlanır. Həmin vaxt xərcləri ödəmək istəmirsinizsə, sizə əməliyyatı davam etdirməmək seçimi verilir. Siz həmçinin ATM komissiya haqları siyasətlərini müəyyən etmək üçün kartınızı verən maliyyə qurumu ilə dəqiqləşdirə bilərsiniz. Emitentin əlaqə məlumatını Mastercard-ın arxasında və faktura bildirişinizdə görə bilərsiniz. Yaxud emitentin Veb-saytına daxil ola bilərsiniz.

S: ATM kartımı qəbul etmir. Nə etməliyəm?

C: Əgər Mastercard, Maestro və ya Cirrus brend işarəsini daşıyan kartınızdan istifadə ilə bağlı ATM-də problem varsa, bunu araşdıracağıq. Lütfən, aşağıda bacardığınız qədər ətraflı məlumat verin:

  • Maliyyə qurumunuz və kartınızdakı istənilən brend işarələri
  • ATM-dəki bütün brend işarələri
  • Şəhər, Ştat/Vilayət və Ölkə/Ərazi daxil olmaqla ATM-in yerləşdiyi ünvan
  • ATM-in maliyyə qurumunun adı (ATM-in üzərində göstərilib)

Məlumatınız hazır olanda, 1-800-Mastercard (1-800-627-8372) nömrəsinə zəng edin.

S: İnternetə girişim yoxdursa, ATM yerlərinin siyahısını necə əldə edə bilərəm?

C: Mastercard ATM şəbəkəsi getdiyiniz yerdə sizin üçün nağd pul imkanı yaratmaqla, sadəcə bir telefon zəngi qədər uzaqdır.

  • Amerika Birləşmiş Ştatları və Kanada - 1-800-4CIRRUS (1-800-424-7787)
  • Amerika Birləşmiş Ştatları və Kanadadan kənarda - Əlaqə Nömrələrini Əldə Edin

S: Ön ödəməli kartım, hədiyyə kartı və ya kredit kartımdan ATM-də istifadə edə bilərəm?

C: Bəli. Siz istənilən ATM-də əksər Mastercard ön ödəməli və hədiyyə kartları üzrə balansa uyğun nağd pul çəkə bilərsiniz. Buna baxmayaraq, bütün ön ödəməli və hədiyyə kartı emitentləri ATM və ya xarici əməliyyatlara icazə vermir. Bu növ əməliyyatlara icazə verildiyindən əmin olmaq üçün kart emitentiniz ilə yoxladığınızdan əmin olun. Əksər Mastercard kredit kartları həmçinin ATM-də nağd ilkin ödənişlər əldə etməyinizə icazə verir. Nağd pul əldə etmək üçün sizə Şəxsi İdentifikasiya Nömrəsi (PIN) lazım olacaq. Emitentin əlaqə məlumatını Mastercard-nızın arxasında və faktura bildirişinizdə tapa bilərsiniz. Yaxud emitentin Veb-saytına daxil ola bilərsiniz.

S: Mən ATM kartım üçün PIN-i unutmuşam. Onu yenidən necə bərpa edə və ya yenisini necə əldə edə bilərəm?

C: PIN-nizi yenidən almaq və ya bərpa etmək üçün kartınızı verən maliyyə qurumu ilə əlaqə saxlamalısınız. Onların əlaqə məlumatını Mastercard-nızın arxasında və faktura bildirişinizdə tapa bilərsiniz.

S: İtmiş və ya oğurlanmış ATM kartı üçün əvəzləməni necə əldə edə bilərsiniz?

C: Harada olmağınızdan asılı olmayaraq itmiş və ya oğurlanmış ATM kartınızı əvəz etməkdə kömək edəcəyik. Dünyanın istənilən yerindən kart ilə əlaqədar istənilən ehtiyac üçün Mastercard Yardım Mərkəzinə zəng edin.

Əlaqə Nömrələri Əldə Edin

S: Burada cavablandırılmayan suallar hansılardır?

C: Əgər sualınız burada qeyd olunmayıbsa, hesabınızı verən maliyyə qurumu ilə əlaqə saxlamağınızı tövsiyə edirik, çünki yalnız onlar hesabınız üçün spesifik məlumatı saxlayır. Adətən kartın arxasında maliyyə qurumunuz üçün müştəri xidməti nömrəsi olur. Siz hər zaman 1-800-627-8372 nömrəsindən Mastercard Yardım Mərkəzi ilə pulsuz əlaqə saxlaya və ya 1-636-722-7111 nömrəsindən "Zəng Et" seçə bilərsiniz. Əgər sualınızı yalnız Mastercard-ın cavablandıra biləcəyini hesab edirsinizsə, sualınızı göndərmək üçün bura klikləyin.

S: Müştərilərimin Mastercard-ları ilə nağd pul əldə etməklərinə icazə vermək üçün onları ən yaxın ATM-ə necə yönləndirə bilərəm?

C: Mastercard kart sahiblərinin dünya üzrə milyondan çox ATM-ə girişi var. Siz müştərilərinizi onlara ən yaxın yerləri tapmaları üçün ATM Lokator alətinə yönləndirə bilərsiniz.

S: Mastercard qəbul edən faktura tərtibçilərinə birbaşa bu saytdan ödəniş edə bilərəm?

C: Xeyr. Faktura ödəmək məqsədilə faktura tərtibatçınızın necə ödəniş etmək üzrə təlimatları üçün Veb-saytına daxil olun.

S: Mastercard-dan istifadəsi ilə faktura ödənişi üçün komissiya ödəməliyəm?

C: Mastercard faktura ödənişi üçün komissiya haqqı çıxmır. Əksər xidmət təminatçıları pul çıxmasa da, onların hər hansısa bir pul məbləği çıxıb-çıxmadığını və ya Mastercard-dan istifadə edərək ödəniş etməklə əlaqədar hər hansısa bir məhdudiyyətləri olub-olmadığını soruşun.

S: Mastercard ilə necə faktura ödənişi etməliyəm?

C: Elektron ödəniş etmək üçün faktura tərtibçiniz ilə əlaqə saxlayın. Əksəriyyəti bu xidmət seçimini Veb-saytları və ya telefonları vasitəsilə təmin edir.

S: Avtomatik faktura ödənişlərini hansı tezlikdə edə bilərəm və fakturalar nə vaxt ödənilir?

C: Avtomatik faktura ödənişi seçdiyiniz faktura tərtibatçısı və ya xidmət təminatçınız (təminatçılarınız) ilə etdiyiniz anlaşmadır, beləliklə, siz ödəniş məbləğləri və planlaşdırmanı tərtib etmək üçün hər biri ilə birbaşa əlaqə saxlamalı olacaqsınız. Hər faktura tərtibatçısının avtomatik faktura ödənişi üçün öz şəxsi proseduru var.

S: Mastercard-da avtomatik faktura ödənişlərinin sayı üçün məhdudiyyət var?

C: Xeyr, lakin sizin Mastercard hesabınıza etdiyiniz ümumi xərclər məhdud ola bilər, belə etsəniz, bu kredit limitinizi aşmağa səbəb ola bilər.

S: Kartımı kim verib?

C: Siz kart emitentinin əlaqə məlumatını Mastercard-nızın arxasında və faktura bildirişinizdə tapa bilərsiniz.

S: Fakturaları ödəmək üçün hansı kartlardan istifadə edə bilərəm?

C: Siz Mastercard loqosu olan kredit və ya debet kartından istifadə edə bilərsiniz. Kartınızı ödəniş üsulu kimi qəbul etdiyindən əmin olmaq üçün hər tərtibatçı ilə təsdiqləməyinizi tövsiyə edirik.

S: Avtomatik faktura ödənişi nədir?

C: Avtomatik faktura ödənişi seçilmiş xidmət təminatçılarınıza Mastercard hesabınızdan müntəzəm əsasda pul çıxmasına verərək sizə gecikmiş komissiya haqqı və xərclərin qarşısını almaqda kömək edə bilər.

S: Əl ilə faktura ödənişi nədir?

C: Əl ilə faktura ödənişində sizin ödəniş etmək üçün məbləğ və ödəniş etmək istədiyiniz tarixi seçmək azadlığınız var. Hər dəfə fakturanın ödənişi yaxınlaşanda, siz ödəniş prosesini başladırsınız.

S: Əgər avtomatik faktura ödənişi üçün qeydiyyatdan keçsəm, faktura almağa davam edəcəm?

C: Avtomatik faktura ödənişi seçdiyiniz xidmət təminatçısı (təminatçıları) ilə etdiyiniz anlaşmadır, ona görə də ödəniş məbləğləri və planlaşdımalar tərtib etmək üçün hər biri ilə birbaşa (telefon və ya onlayn) əlaqə saxlamalı olacaqsınız. Əksər faktura tərtibatçıları çıxacaqları ümumi məbləği göstərərək fakturanı poçt ilə göndərməyə davam edir. Buna baxmayaraq, bəzi təminatçılar onlayn faktura almağı və ya heç almamağı seçməyinizə icazə verə bilər. Avtomatik faktura ödənişi münasibətini başlatdığınız vaxt siz təminatçının sizə necə faktura hazırlayacağını müəyyən etməlisiniz.

S: Xidmət təminatçısı/faktura tərtibatçısı hansı məlumatı istəyəcək?

C: Faktura ödənişi seçdiyiniz xidmət təminatçısı (təminatçıları) ilə etdiyiniz anlaşmadır, ona görə də ödəniş məbləğləri və planlaşdımalar tərtib etmək üçün hər biri ilə birbaşa (telefon və ya onlayn) əlaqə saxlamalı olacaqsınız.

Adətən faktura tərtibatçısı Mastercard hesabınızın nömrəsini və son istifadə tarixini soruşacaq. Avtomatik faktura ödənişi üçün faktura tərtibatçısı həmçinin avtomatik çıxılmasına icazə verilən ödənişin məbləğini və hər ay çıxılmasını spesifik tarixi tələb edəcək.

Qeyd: Hər xidmət təminatçısı/faktura tərtibatçısı bu tarixi seçməyinizə icazə verməyəcək. Bəzi xidmət təminatçılarına imzanız kimi əlavə məlumat lazım ola bilər.

S: Mastercard hesabımın məlumatı dəyişərsə, necə olacaq?

C: Mastercard hesabınızın məlumatı itmiş və ya oğurlanmış kart, son istifadə tarixinin dəyişikliyi və ya yeni məhsula yeniləşdirməyə görə dəyişə bilər. Xidmətdə fasilə yaranmasının qarşısını almaq üçün siz hər faktura tərtibatçısı ilə əlaqə saxlamalı və onlara yeni hesab məlumatınızı verməlisiniz. Lazım olanda effektiv şəkildə bu məlumatı yeniləyə bilməyiniz üçün avtomatik ödədiyiniz faktura tərtibatçılarının siyahısını saxlamağınızı tövsiyə edirik.

S: Avtomatik faktura ödənişini dayandırmaq istəsəm?

C: Avtomatik faktura ödənişi qurduğunuz faktura tərtibatçısı ilə əlaqə saxlayın və onların ödəniş üsulundan imtina etmək və ya dəyişdirmək üçün prosedurlarına əməl edin.

S: Mastercard bildirişimdə faktura tərtibatçısı/xidmət təminatçısına edilmiş ödəniş məbləği ilə razılaşmasam?

C: Mastercard-nız ilə hər hansısa bir ödəniş edilməzdən əvvəl faktura tərtibatçınızın təmin etdiyi kağız və ya elektron fakturanı nəzərdən keçirməyiniz tövsiyə olunur. Buna baxmayaraq, əgər kartınızdan çıxılmış ödəniş ilə bağlı səhv və ya sualınız varsa, ödəniş üzrə fikir ayrılıqlarını həll etmək üçün dərhal faktura tərtibatçınız ilə əlaqə saxlayın.

Mastercard sahibi kimi hesabınızdan çıxılmış icazəsiz satınalmalara görə öhdəlik daşımırsınız. Sıfır Öhdəliyimiz* haqqında ətraflı öyrənin. İstisnalar şamil olunur.

S: Mastercard-dan istifadə edərək faktura ödənişi etməyin üstünlükləri nədir?

C: Mastercard-nızdan istifadə etmək qəbzlər yazmaqdan daha sürətli və daha rahatdır. Siz ödənişləri istənilən vaxt və dünyanın istənilən yerindən edə bilərsiniz. Xərclər aylıq bildirişdə görünəcək, ona görə də bu, mütəşəkkil qalmaq və xərclərinizi izləmək üçün asan və effektiv üsuldur. Bundan əlavə, əgər avtomatik faktura ödənişindən istifadə etsəniz, yaddan çıxmış ödənişlər və ya gecikmiş komissiyalar haqqında narahat olmayacaqsınız. İstifadə etdiyiniz kartdan asılı olaraq, siz mükafatlar da qazana bilərsiniz.

S: mastercard.com saytına daxil olmaqda problemləriniz var?

C: Bu sayt aşağıdakı brauzerlər üçün optimallaşdırılıb:

  • Google Chrome (ən son versiya)
  • Firefox (ən son versiya)
  • Internet Explorer 11
  • Safari (ən son versiya)

S: Mastercard-ım ilə birlikdə mənə heç bir ödəniş olmadan hansı üstünlüklər və sığorta təmin edlir?

C: Mastercard istifadə etdiyiniz kartdan asılı olaraq dəyişən bir çox fərqli xüsusiyyətlər və üstünlüklər təmin edir. Kartın üstünlükləri haqqında ətraflı öyrənmək üçün 1-800-627-8372 nömrəsi ilə Mastercard Yardım Mərkəzi ilə əlaqə saxlayın və ya 1-636-722-7111 yığmaqla "Zəng et" xidmətindən istifadə edin.

S: Mastercard ilə aldığım əşyanı itirsəm nə baş verəcək?

C: Əgər siz Mastercard ilə tam ödədiyiniz əşyanı itirmisinizsə, sizin dəyişdirmək və ya yenisini əldə etmək hüququnuz ola bilər. Mastercard istifadə etdiyiniz kartdan asılı olaraq dəyişən bir çox fərqli xüsusiyyətlər və üstünlüklər təmin edir. Kartın üstünlükləri haqqında ətraflı öyrənmək üçün 1-800-627-8372 nömrəsi ilə Mastercard Yardım Mərkəzi ilə əlaqə saxlayın və ya 1-636-722-7111 yığmaqla "Zəng et" xidmətindən istifadə edin.

S: Mastercard-dan istifadə edərək avtomobil icarəyə götürdüyüm zaman Mastercard hansı icarə avtomobil sığortası təmin edir?

C: İcarə avtomobil sığortası yerə və sizə məxsus spesifik karta görə dəyişir. Lütfən, 1-800-627-8372 nörməsi vasitəsilə Mastercard Yardım Mərkəzi ilə pulsuz əlaqə saxlayın və ya 1-636-722-7111 ilə "mənə zəng et" xidmətindən istifadə edin.

S: Kartımın üstünlükləri haqqında necə ətraflı öyrənə bilərəm?

C: Mastercard istifadə etdiyiniz kartdan asılı olaraq dəyişən bir çox fərqli xüsusiyyətlər və üstünlüklər təmin edir. Kartın üstünlükləri haqqında ətraflı öyrənmək üçün 1-800-627-8372 nömrəsi ilə Mastercard Yardım Mərkəzi ilə pulsuz əlaqə saxlayın və ya 1-636-722-7111 yığmaqla "Zəng et" xidmətindən istifadə edin.

S: Kartın üstünlükləri haqqında necə iddia qaldıra bilərəm?

C: Lütfən, 1-800-627-8372 nömrəsi vasitəsilə ABŞ-dan Mastercard Yardım Mərkəzi ilə pulsuz əlaqə saxlayın və ya əksər ölkələrdən lokal operatorunuzdan 1-636-722-7111 yığmaqla "mənə zəng et" xidmətindən istifadə edin.

S: Burada cavablandırılmayan suallar hansılardır?

C: Əgər sualınız burada qeyd olunmayıbsa, hesabınızı verən maliyyə qurumu ilə əlaqə saxlamağınızı tövsiyə edirik, çünki yalnız onlar hesabınız üçün spesifik məlumatı saxlayır. Adətən kartın arxasında maliyyə qurumunuzun müştəri xidməti nömrəsi olur. Siz hər zaman 1-800-627-8372 nömrəsindən Mastercard Yardım Mərkəzi ilə pulsuz əlaqə saxlaya və ya 1-636-722-7111 nömrəsindən zəng et xidmətini seçə bilərsiniz. Əgər sualınızı yalnız Mastercard-ın cavablandıra biləcəyini hesab edirsinizsə, sualınızı göndərmək üçün bura klikləyin.

S: Kart hesabımın güzəştə gedildiyi ticarət obyektinin adını necə əldə edə bilərəm?

C: Mastercard kredit kartları ilə əlaqədar olduğu üçün vəsaitlərinizi qorumaq üçün keçirdiyiniz narahatlıq və səyi və birbaşa sizə təsir edən kart hesabı üzrə qanunsuzluq ilə əlaqədar sorğunuza hörmətlə yanaşır. Biz hər bir kart hüquqlarının pozuntusu hadisəsinə diqqətlə yanaşırıq və araşdırma qurumları ilə yaxından əməkdaşlıq edirik. Bundan əlavə, Mastercard emaledici şirkətlərin kart sahiblərinin məlumatlarını həddindən artıq diqqət və səy ilə qorumasını təmin etməyə kömək məqsədilə cəzalarını artırıb.

Kart hüququ pozulmalarına spesifik olaraq, Mastercard hansı ticari obyektin kart hüquqlarının pozulmasına səbəb olduğunu müəyyən edə bilmir, çünki bu məlumatlar ümumilikdə bizə verilmir. Ən yenilənmiş məlumat üçün Mastercard-nızı verən maliyyə qurumu ilə əlaqə saxlamağınız məsləhətdir. Adətən, hər bir kartın arxasında zəng edə biləcəyiniz müştəri xidməti nömrəsi var.

S: Satınalma ilə nağd nə deməkdir?

C: Satınalma ilə nağd istehlakçıların satınalma edilən zaman debet kartlarından nağd pul əldə etməsinə icazə verən seçilmiş satış obyektləri tərəfindən təklif edilən xidmətddir.

S: Satınalma ilə nağd pul əldə etməyimə imkan yaradan satış obyektlərini haradan tapa bilərəm?

C: Debet Mastercard ilə satınalma etdiyiniz zaman nağd pulunuzu geri almağa imkan yaradan satış obyektlərini tapmaq üçün bura klikləyin.

S: Nağd pulu geri almaq üçün debet kartımdan istifadə etməliyəm?

C: Bəli, vəsaitlər debet kartınız ilə əlaqələndirilmiş hesabınızdan çıxıldığı üçün bu xidmət yalnız debet kartdan istifadə zamanı mümkündür.

S: Bu xidmət pulludur?

C: Baxmayaraq ki, əksər satış obyektləri bu xidmət üçün pul çıxmasa da, bəzi pul çıxılan yerlər də var.

S: Satınalma zamanı nağd pul əldə etməyin faydası nədir?

C: Satınalma ilə nağd ATM-ə qədər getdiyiniz yola qənaət edərək sevdiyiniz satış yerlərində alış-veriş etdiyiniz zaman hesabınızdan çevik və asanlıqla nağd pul əldə etməyin rahat üsuludur. Əksər hallarda bu xidmət ödənişli deyil, lakin ATM-də sizdən komissiya haqqının tutulması ehtimalı var.

S: Satınalmam ilə əldə etdiyim nağd pulun maksimum məbləği var?

C: Mümkün olan nağd pulun məbləği ticarət obyektindən asılı olaraq dəyişə və satınalma zamanı vəsaitlərin mövcudluğundan asılı ola bilər. Xüsusi ticarət obyektində vəsaitlərin mövcudluğu ilə əlaqədar suallarınız varsa, lütfən, birbaşa həmin obyekt ilə əlaqə saxlayın. Satınalma ilə nağd pulun məbləği həmçinin debet kartınız ilə əlaqədar hesabdakı vəsaitlərin məbləğindən asılıdır.

S: Nağd pul lokatoru alətində hansı axtarış filtrləri mövcuddur?

C: Siz ticari obyektin adı və ya aşağıdakı kateqoriyalar ilə satınalma zamanı nağd pul təklif edən ticarət məkanlarını axtara bilərsiniz: geyim, avtomobil, marketlər, restoranlar, qaz məntəqələri, daşıma və daha çoxu. Alətdən istifadə etmək üçün bura klikləyin.

S: EMV çip kartı nədir və bu texnologiya biznesimə necə kömək edə bilər?

C: EMV çip kartı kompüter çipinin yerləşdirildiyi kartdır. Onların istifadəsi və qəbulu asandır və kart sahiblərinə gücləndirilmiş rahatlıq və təhlüləsizlik təmin edir. Bu kartlar hətta pərakəndə satış obyektlərinə və xidmət təminatçılarına marketinq imkanları yaradaraq satınalmaları izləyir.

S: Çip kartlar yenidir?

C: Baxmayaraq ki, çip kartlar ABŞ-da nisbətən yenidir, onlar başqa yerlərdə bir çox ildir ki istifadə edilib. Bəzi ölkələrdə, xüsusilə Avropada ticarətçilər çip kartları qəbul etmək ilə daha yaxından tanışdır.

S: Çip kart maqnit zolaqlı kartlardan nə ilə fərqlənir?

C: Çip kart ənənəvi kart görünüşünə malikdir, lakin daxilində çip yerləşdirilib. Kartınızı sürüşdürməkdənsə, əməliyyatı tamamlamaq üçün çip kartınızı terminala daxil edirsiniz. Kartınızın həmçinin təmassız ödəmə imkanları ola bilər, belə ki, seçim verilən zaman çıxışda kartınıza toxuna bilərsiniz.

S: Çip kartlar nədir?

C: Çip kart hazırda sahib olduğunuz kart kimidir, lakin onda mikroçip yerləşdirilib. Çip şifrələnmiç məlumat ehtiva edir ki, bu dakartın surətinin çıxarılması və ya saxtakarlıq edilməsini həddindən artıq çətinləşdirir. Çip kartınızın həmçinin arxasında maqnit zolağı olacaq, ona görə də ticarət obyektlərinin çipin aktivləşdirildiyi yeni terminallara keçid mərhələsində kartınızdan istifadə etməyə davam edə bilərsiniz.

S: Çipin üstünlükləri nədir?

C: Daxildə yerləşdirilmiş mikroçip ənənəvi maqnit zolaqlı kartlar ilə mümkün olmayan daha güclü təhlükəsizlik xüsusiyyətləri və digər imkanlar təmin edir. Çip kartı virtual olaraq saxtalaşdırmaq mümkün deyil.

S: Çip kartımdan harada istifadə edə bilərəm?

C: Çip kartı hazırda istifadə etdiyiniz ticarət obyeklərində ya çipin aktivləşdirildiyi terminallara daxil etməklə, yaxud sürüşdürməklə istifadə edin. Siz həmçinin kartınızdan onlayn ödəniş, telefon ödənişləri və ATM-lərdə əvvəllər etdiyiniz kimi istifadə etməyə davam edə bilərsiniz.

S: Əgər əlavə məlumat istəyirəmsə, kiminlə əlaqə saxlaya bilərəm?

C: Çip kartınız haqqında ətraflı məlumat üçün maliyyə qurumunuz ilə əlaqə saxlayın.

S: Nə üçün kartım çip karta yeniləşdirilir?

C: Çip kartlar dünyanın bir çox hissəsindəki uğurundan sonra ABŞ-da təqdim edilir. Yeni çip kartınız artırılmış təhlükəsizlik təmin edir.

S: PIN-im nədir?

C: Çip kartınızdakı PIN əvvəlki kartınızdakı ilə eynidir. Əgər PIN kodunuzu unutsanız və ya onu dəyişdirmək istəsəniz, maliyyə qurumunuz ilə əlaqə saxlayın.

S: Bu çip necə işləyir?

C: Kartınızın terminala daxil edilməsindən və ya toxunulmasından asılı olmayaraq, çip kartın əsl olub-olmadığını müəyyən etmək üçün terminal ilə əlaqə qurur. Adətən, terminal kimliyinizi yoxlamaq üçün PIN daxil etməyə dəvət edir. Təsdiqləndikdən sonra əməliyyatınız tamamlanacaq.

Q: How do I know if my chip card has Mastercard contactless?

A: Cards that have contactless capabilities will have the word "contactless" and may also have a contactless symbol on the card. You can tap to pay at merchants that have the following symbol or contactless on the terminal:   

If a merchant does not have this functionality, you will need to insert your chip card into the terminal and enter your PIN.

Q: Why does my credit card have a PIN?

A: Your credit card has a PIN in order to provide you with the latest security features. By entering your PIN, you validate that you are the authorized user of the card. You will not be charged a fee to use your PIN unless you are using your credit card to get a cash advance at the ATM.

Mastercard-ın təklif etdiyi Masterpass onlayn alış-verişin asanlaşmasına, təhlükəsiz və rahat olmasına imkan yaradan xidmətdir. Masterpass sizin bütün ödəniş məlumatlarınızı bir mərkəzi və təhlükəsiz yerdə saxlayır. Masterpass™ ilə siz alış-veriş edə və onlayn şəkildə qısa zamanda sifarişinizi rəsmiləşdirə bilərsiniz.

Masterpass-dan istifadə etmək üçün heç bir ödəniş tələb olunmur.

Siz Mastercard, American Express və Visa-nın kredit, debit və ya ödəniş kartlarından istifadə edə bilərsiniz.

Masterpass kanallar vasitəsilə əməliyyatları gücləndirərək şirkətləri və müştəriləri dələduzluqdan qorumaq üçün çoxsaylı təhlükəsizlik səviyyələri tətbiq edir. Təhlükəsizlik vasitələrinə istifadəçinin məlumatlarının müəyyən edilməsi və yoxlanılması, kartın tokenizasiyası, emitentin autentifikasiyası və dələduzluqla bağlı nəzarət daxildir.

Masterpass ile EPUL veb saytında, mobil internet saytında və mobil tətbiqdə ödəmələrinizi təhlükəsiz və tək toxunuşla həyata keçirə bilərsiniz.

Masterpass loqosunu gördüyünüz şirkətlərin veb saytında, mobil internet saytında və mobil tətbiqetmələrdə ödəmə addımına çatdığınızda "Kartımı Masterpass™ saxlamaq istəyirəm" seçərək kartınızı əlavə edə bilərsiniz. Masterpass™ Azərbaycan web-saytı üzərindən (https://masterpass.az/) də kartınızı əlavə edə bilərsiniz.

Bunun üçün sadəcə hesabınıza daxil olmağınız, çıxarmaq istədiyiniz kartı seçməyiniz və "Sil" ("Delete") düyməsini basmaniz kifayət edir.

Kart məlumatlarına dəyişiklik etmək üçün Masterpass hesabınıza daxil olun.

Masterpassın inteqrasiya olduğu iş yerlərində istifadəçi profili idarə ekranında və ya müvafiq iş yerində ödəniş prosesi vasitəsilə kartlarınızı əlavə edə və ya silə bilərsiniz. Masterpass Azərbaycan web-saytı üzərindən hesabınıza daxil olaraq da Masterpass-da saxladığınız kartlarınızı idarə edə, yeni kart əlavə edə və ya kartlarınızı silə bilərsiniz.

Masterpass loqolu üzv iş yerində mobil tətbiqetmələrə, mobil/internet saytında, ödəmə addımına çatdığınızda:

Əgər Masterpass-da qeydiyyatdan keçməmisinizsə:

- Kredit və ya Debit Kart ilə ödəmə addımında, kart məlumatlarını daxil edin və “Kartımı Masterpass-da saxla” secin.

- Bankda saxlanılan telefon nömrənizə göndərilən şifrə ilə əməliyyatınızı təsdiqləyin. Kartınız 3ds dəstəkləyir isə 3ds şifrəni daxil edin. Kartınız 3ds dəstəkləmirsə Masterpass sizin kartınızı yoxlamaq üçün maksimum 50 qəpik (0.5 AZN) məbləğində əməliyyat aparacaq - bu məbləği ekranda daxil etmək lazımdır. Bu əməliyyat yalnız doğrulama üçün istifadə olunur, kartınızdan heç bir real məbləğ çıxılmayacaq.

- Masterpass-da qeydiyyatdan keçdiniz və ödənişiniz qəbul edildi. Siz növbəti alış-verişinizdə Masterpass ilə ödəmə imkanı seçərək eyni məlumatı təkrar daxil etmədən tək toxunuşla təhlükəsiz alışveriş edə bilərsiniz.

Masterpass-dan qeydiyyatdan keçmisinizsə:

- Ödəmə ekranına çatdığınızda Masterpass-də qeydə alınmış kartlarınız göstərilir.

- Artıq alış-verişinizi, Masterpass ilə yalnız bir toxunuşla tamamlaya bilərsiniz.

- “Masterpass hesabınız var” gördüyünüzdə təsdiqləmək üçün bankınız tərəfindən göndərilən birdəfəlik şifrə ilə hesabınızı təsdiqləyin. Bunun üçün maksimum 50 qəpik (0.5 AZN) məbləğində əməliyyat aparılacaq - bu məbləği ekranda daxil etmək lazımdır. Bu əməliyyat yalnız doğrulama üçün istifadə olunur, kartınızdan heç bir real məbləğ çıxılmayacaq.

- Hesab doğrulandıqdan sonra Masterpass-ın kart məlumatına tək toxunuş ilə alış-verişinizi başa çatdırın.

- Kart məlumatlarınızı düzgün şəkildə daxil etdiyinizə əmin olun.

- Kart məlumatınızı düzgün daxil etdiyiniz təqdirdə, təsdiq edilmiş SMS-in bankınızdakı qeydiyyatdan keçmiş mobil telefonunuza göndərildiyinə əmin olun. Kart məlumatlarınızı düzgün daxil etdiyinizə baxmayaraq təsdiqləmə şifrənizi ala bilməmisinizsə, kartınızın bağlı olduğu banka müraciət edin və mobil telefonunuzun və digər şəxsi məlumatların düzgün müəyyən edildiyinə əmin olun.

- Əgər doğrulama SMSi alsanız və ekrana düzgün daxil etsəniz, buna baxmayaraq bir səhv varsa; zəhmət olmasa masterpassturkiye@mastercard.com e-poçt ünvanı vasitəçiliyi ilə bizimlə əlaqə saxlayın.

- Şifrənizi unutmusunusza, "Şifrənizi unutmusunuz?" üzərindən bərpa eləyə bilərsiniz. Şifrənizi Masterpass™-da qeydə alınmış hər hansı bir kartınızın məlumatını daxil edərək və telefonunuza göndərilən doğrulama SMS-indəki kodu daxil edərək özünüzü təsdiqlətdikdən sonra bərpa edə bilərsiniz.

- Kart məlumatlarınızı düzgün daxil etməyinizə baxmayaraq təsdiqləmə şifrənizi ala bilməmisinizsə, kartınızın bağlı olduğu banka müraciət edin və mobil telefonunuzun və digər şəxsi məlumatların düzgün müəyyən olunduğundan əmin olun.

- Əgər bir doğrulama SMSi alsanız və ekrana düzgün daxil etsəniz, buna baxmayaraq bir səhv varsa; zəhmət olmasa masterpassturkiye@mastercard.com e-poçt ünvanı vasitəçiliyi ilə bizimlə əlaqə saxlayın.

- Kart məlumatları xatırlamırsınızsa və ya qeydiyyatdan keçmiş kart məlumatınız ləğv olunarsa, eyni səhifədə hesabı silə bilərsiniz.

Masterpass-a qeydiyyatdan keçdiyiniz mobil telefon nömrənizi dəyişdirdiyiniz halda yeni nömrənizi istifadə edərək, Masterpass qeydiyyatdan keçə bilərsiniz. Köhnə nömrənizlə əlaqəli Masterpass hesabınızı silmək üçün zəhmət olmasa masterpassturkiye@mastercard.com e-poçt ünvanı vasitəçiliyi ilə bizimlə əlaqə saxlayın.

Masterpass hesabınızdakı kartları saxladığınız iş yerindəki istifadəçi profili idarə ekranından və ya Kartlarım menyusunun altında kartlarınızı və ya hesabınıza Masterpass.az daxil olmaqla silə bilərsiniz. Son kartınızı sildiyiniz zaman hesabınız da silinəcəkdir. Telefon nömrənizdən başqa heç bir məlumatınız yoxdursa və ya kart məlumatınız müxtəlif səbəblərdən (kartın ləğv edilməsi və s.) istifadə edilə bilməzsə, “Kart məlumatlarını xatırlamadığınızı” secərək hesabınızı silin. Hesabınıza telefon nömrəsinə (telefon dəyişikliyi, cihaz və ya operatorun səhv statusu və s.) daxil ola bilmirsinizsə, hesabınız silinməsi ücün masterpassturkiye@mastercard.com e-poçt ünvanı vasitəçiliyi ilə bizimlə elaqəyə keçərək hesab silmə mövzusunda dəstək ala bilərsiniz.

Belə bir vəziyyətdə; Qeydə alınmış və ləğv edilmiş kartınızı silmək və yeni kart məlumatınızı daxil etmək üçün Masterpass veb saytı vasitəsilə hesabınıza daxil olmalısınız. Hesabınıza hər hansı bir şəkildə daxil olmaq mümkün deyilsə; Hesabınızı şifrənizi unuttum səhifəsindən kart məlumatınızı xatırlamadığınızı söyləyərək hesabınızı sildikdən sonra, mövcud kart məlumatınızı istifadə edərək kartları yenidən əlavə edə bilərsiniz.

Masterpass kart istifadəçilərini müxtəlif arzuolunmaz vəziyyətlərdən qoruyan müəyyən üsullardan istifadə edir. Hesabınızı kilitlənməsi də, bu çərçivədə edilən tətbirlərdən biridir. Hesabınız bloklandıqda Masterpass hesabınız alış-verişə və təhlükəsizliyinizə görə qeydə alınmış kartlarla istifadəyə icazə vermir. Masterpass hesabınız bloklandıqdan sonra, şifrənizin bərpasını "Şifrənizi unutmusunuz?" həyata kecirə bilərsiniz.

Masterpass telefonunuzda heç bir məlumat saxlamır. Yenə də masterpassturkiye@mastercard.com e-poçt ünvanı vasitəçiliyi ilə bizimlə ünsiyyətə keçdiyiniz təqdirdə Masterpass hesabınızı müvəqqəti olaraq bloklamada sizə köməkçi olacağıq.

Masterpass dünyanın bir çox ölkəsində və dünyada 350,000-dən çox müəssisədə istifadə olunan rəqəmsal ödəniş həllidir. Müştəri dəstək komandamiz sizə sürətli şəkildə dəstək verə bilməsi üçün masterpassturkiye@mastercard.com e-poçt ünvanı vasitəçiliyi ilə bizimlə ünsiyyətə keçərkən aşağıdakı məlumatları paylaşmanız lazımdır:

• Problemi olan istifadəçinin Masterpass™ hesabının telefon nömrəsi.

• Problemin vaxtı (ay, gün, dəqiqə ətraflı).

• Problemin detalları və problemin ekran görüntüsü varsa

Masterpass bütün mövcud web və mobil brauzerlər ilə istifadə edə bilərsiniz.

S: Mastercard-a necə pul köçürmək olar?

C: "Kartdan karta" ani pul köçürməsi bankınızın mobil tətbiqi və ya internet bankçılığında mövcud olan xidmətlər vasitəsi ilə edilə bilər. Bunun üçün köçürmə xidmətindən istifadə edərək pulu qəbul edən tərəfin Mastercard və ya Maestro kart nömrəsini, soyadını və adını daxil edib əməliyyatı təsdiqləmək kifayətdir. Fərqli banklar arasında Mastercard kartına pul göndərsəniz belə, göndərdiyiniz məbləğ 30 dəqiqə ərzində köçürüləcək.

S: Xidmətdən istifadəyə görə komissiya kəsilir?

C: Banklar Azərbaycan daxilində və xaricə köçürmələr üçün öz qaydalarına uyğun olaraq komissiya təyin edir və internet saytlarında dərc edirlər. Bankınızın ölkədaxili və xaricə pul köçürmələr üçün təyin etdiyi ödənişlər və limitlər haqqında ətraflı məlumat üçün bankınızla əlaqə saxlayın və ya bankınızın veb saytına daxil olun.

S: Xaricdə kartdan karta pul köçürmək mümkündürmü?

C: Mastercard və ya Maestro kartlarına sürətli köçürmələr dünyanın bir çox ölkəsində mövcuddur. İnternet bankçılıq və ya mobil tətbiq vasitəsi ilə istədiyiniz hər kəsə pul köçürə bilərsiniz. Pulu qəbul edən tərəfdən tələb edilənlər bunlardır: 16 rəqəmli kart nömrəsi, ad və soyad.

Xaricə ediləcək pul köçürmələrində komissiya məbləği və limitlər bank tərəfindən müəyyən edilir. Zəhmət olmasa bu məlumatları bankınızdan əldə edin.

S: Azərbaycana başqa ölkələrdən pul köçürmək mümkündürmü?

C: Mastercard kartlarına sürətli köçürmələr bütün dünyada mövcuddur. Dünyanın istənilən yerindən Azərbaycana pul köçürə bilərsiniz. Daha çox məlumat üçün lütfən, bankınızla əlaqə qurun.

S: Pul köçürmələrində hər hansı bir limit mövcuddur?

C: Pul köçürmələrində limitlər banklar tərəfindən müəyyən edilir, zəhmət olmasa bankınızla əlaqə saxlayın və ya bankınızın veb saytına daxil olun.

S: Bankımın veb saytındakı şəxsi hesabımda Mastercard kart köçürmələri bölməsini tapa bilmirəm. Nə etməliyəm?

C: Ya bankınız bu xidməti hələ də dəstəkləmir, ya da saytda lazımi dəyişiklikləri etməyib. Mastercard kartınızdan bu xidməti təklif edən hər hansı bir bank vasitəsi ilə pul köçürə bilərsiniz.

Money Send xidməti aşağıdakı banklarda mövcuddur: Bank of Baku, Kapital Bank, Ziraat Bank, ABB, VTB, RabitaBank, Bank Respublika, Expressbank

S: Mastercard kartından başqa bir ödəniş sistemi kartına pul köçürmək mümkündürmü?

C: Money Send xidməti yalnız Mastercard kartından Mastercard kartına pul köçürməyə imkan verir. Bəzi banklar fərqli ödəmə sistemlərinin kartları arasında köçürmə xidmətləri təklif edirlər. Ətraflı məlumatı bankınızın veb saytında tapa bilərsiniz.

S: Komissiya məbləği pulun köçürüldüyü ölkədən asılıdırmı?

C: Hər bir halda komissiya məbləği köçürmə xidməti göstərən bank tərəfindən müəyyən edilir. Komissiya haqqında daha ətraflı məlumat üçün bankınızın veb saytına daxil olun.

S: Bankımın Mastercard kartlarına sürətli köçürmələri dəstəklədiyini necə öyrənə bilərəm?

C: Money Send xidməti aşağıdakı banklarda mövcuddur: Bank of Baku, Kapital Bank, Ziraat Bank, ABB, VTB, RabitaBank, Bank Respublika, Expressbank

S: Pul köçürdüm, amma pul qəbul edən tərəfin hesabına çatmadı. Problem nədir?

C: Zəhmət olmasa, köçürmənin son vəziyyətini öyrənmək üçün sizə xidmət edən bankınızla əlaqə saxlayın.

S: Pul köçürərkən hansı məlumatlar tələb olunur?

C: Qəbul edən tərəfin 16 rəqəmli kart nömrəsi, adı və soyadı tələb olunur.

S: Mastercard hesabını necə açmaq olar?

C: Mastercard kartı əldə etmək üçün şəxsiyyət sənədinizlə bank filialına getməli və müvafiq ərizə formasını doldurmalısınız. Mastercard emitent banklarının siyahısını bu linkdə tapa bilərsiniz: https://www.mastercard.az/az-az/sexsi/kart-tap/emitent-siyahisi.html

S: Pul, qəbul edən tərəfin hesabına nə qədər müddətdə çatacaq?

C: Xidmətin istifadə şərtləri, əməliyyatın 30 dəqiqədən çox çəkmədiyini, lakin əksər hallarda pulun bir neçə saniyə ərzində qəbul edən şəxsin hesabına çatdığını bildirir.

S: Ani köçürmə xidməti ilə Mastercard kartlarına pul köçürmək təhlükəsizdirmi?

C: Money Send, təhlükəsiz və etibarlı əməliyyatları təmin etmək üçün Mastercard Şəbəkəsinin təhlükəsizliyindən və imkanlarından istifadə edir

S: Kart nömrəsini başqasına vermək olar?

C: Money Send xidməti ilə pul köçürmək üçün Mastercard kart nömrənizi başqa bir şəxslə bölüşmək tamamilə təhlükəsizdir. Bununla birlikdə, PIN və CVV/CVC2 kimi kart məlumatlarını heç kimlə bölüşməməlisiniz, çünki bu məlumatlar şəxsi hesabınıza daxil olmaq, pul çıxarmaq və köçürmək imkanı verir.

S: Hansı kart məlumatları başqalarına ötürülə bilməz?

C: PIN və CVV/CVC2 kimi kart məlumatlarını heç bir halda paylaşmayın, çünki bu məlumatlar şəxsi hesabınıza daxil olmaq, pul çıxarmaq və köçürmək imkanı verir.

S: Pul vəsaitini qəbul edən tərəfin kart nömrəsini düzgün daxil etmədim. Mən nə etməliyəm?

C: 16 rəqəmli kart nömrəsini daxil edərkən təsadüfən səhv etsəniz, bu nömrəyə uyğun kart olmadığı üçün pul köçürülməyəcək. Hər bir kart nömrəsində xətanı müəyyən etməyə imkan verən əlavə rəqəm də var. Əgər pul hesabınızdan çıxılıbsa, dərhal bankınıza zəng edin.